- KSOW 2014-2020
- Legislacja KSOW 2014-2020
- Plan działania i plany operacyjne
- Operacje realizowane przez Partnerów KSOW w ramach Planu Działania KSOW 2014-2020
- Konkurs nr 1/2017 dla Partnerów KSOW
- Konkurs nr 2/2018 dla Partnerów KSOW
- Konkurs nr 3/2019 dla Partnerów KSOW
- Konkurs nr 4/2020 dla Partnerów KSOW
- Wojewódzka Grupa Robocza ds. KSOW 2014-2020
- Księga wizualizacji znaku PROW 2014-2020
- Pomoc techniczna PROW 2014-2020
- Partnerzy KSOW
- KSOW 2007-2013
- Publikacje
- Linki
- Polityka prywatności i plików cookies
49 Międzynarodowe Targi Turystyczne ITB w Berlinie
W dniach 4 - 8 marca 2015 roku odbyły się 49 międzynarodowe Targi Turystyczne ITB w Berlinie. Ponad 10 tysięcy wystawców z ponad 180
krajów świata oferuje produkty i oferty turystyczne ponad 160 tysiącom zwiedzających. Polska prezentacja na targach była kontynuacją kampanii
pn.: "Bajkowy urlop w Polsce" i opiera się kampanii billboardowej,
m.in. z wykorzystaniem wizerunku Zamku w Mosznej.
Największa i najbardziej zróżnicowana wśród polskich regionów była prezentacja województwa opolskiego. Region prezentował się podczas
ITB w Berlinie w polskiej hali na największej spośród polskich regionów powierzchni. Znaczącą cześć ekspozycji stanowi stoisko JuraParku Krasiejów, który zdobył szósty w Polsce "Złoty Certyfikat za Najlepszy Produkt Turystyczny". Stoisko uzupełniają bajkowy billboard kampanii z Moszną
oraz ekspozycja Parku Nauki i Ewolucji Człowieka wraz
z multimedialnym i interaktywnym ekranem 3D obsługiwanym przez "temponautów" i możliwym do eksploracji w specjalnym kasku z okularami
wizji trójwymiarowej. Muzeum znacząco wzbogaca ofertę edukacyjno - rozrywkową regionu, prezentując historię świata od końca ery dinozaurów
aż do współczesności. Wirtualne zwiedzanie odbyli m.in.: Podsekretarz Stanu
w Ministerstwie Sportu i Turystyki Tomasz Jędrzejczak oraz kierownictwo Polskiej Organizacji Turystycznej i Polskiej Izby Turystyki. Istotną rolę na
stoisku pełniła bogata oferta terenów wiejskich oraz nowych inwestycji turystycznych. Wśród najciekawszych znalazł się pięciogwiazdkowy hotel w Sulisławiu, pałace w Pawłowicach, Większycach i Kamieniu Śląskim czy Zamek
w Mosznej.
Hostessy w kwiatowych stylizacjach i strojach w barwach regionalnych zapraszały do odwiedzenia stoiska województwa opolskiego częstując specjałami kulinarnymi - certyfikowanym kołoczem śląskim, miodami, wyrobami wędliniarskimi i produktami z Oleskiego Koszyka Produktowego. Dla zwiedzających przygotowano warsztaty malowania opolskiej porcelany wraz
z certyfikatami oraz pokazy zdobienia opolskich kroszonek i ceramiki.
Opolskie stoisko przygotowane zostało przez Opolską Regionalną Organizację Turystyczną i Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego przy wsparciu środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013 oraz ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Schematu III
Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013
i stanowiło realizację Planu działania Sekretariatu Regionalnego KSOW Województwa Opolskiego na lata 2014-2015, Pomoc techniczna dla współpracy między terytorialnej i transnarodowej.