- KSOW 2014-2020
- Legislacja KSOW 2014-2020
- Plan działania i plany operacyjne
- Operacje realizowane przez Partnerów KSOW w ramach Planu Działania KSOW 2014-2020
- Konkurs nr 1/2017 dla Partnerów KSOW
- Konkurs nr 2/2018 dla Partnerów KSOW
- Konkurs nr 3/2019 dla Partnerów KSOW
- Konkurs nr 4/2020 dla Partnerów KSOW
- Wojewódzka Grupa Robocza ds. KSOW 2014-2020
- Księga wizualizacji znaku PROW 2014-2020
- Pomoc techniczna PROW 2014-2020
- Partnerzy KSOW
- KSOW 2007-2013
- Publikacje
- Linki
- Polityka prywatności i plików cookies
Nyskie Księstwo Jezior i Gór - Wpływ Produktów Lokalnych na rozwój turystyki
Nyskie Księstwo Jezior i Gór jako partner Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich realizuje operację pn. Wpływ Produktów Lokalnych na rozwój turystyki w ramach Planu Działania Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020,
Plan operacyjny na lata 2018-2019.
Priorytet 3: Wspieranie organizacji łańcucha dostaw żywności, w tym przetwarzania i wprowadzania do obrotu produktów rolnych, promowanie dobrostanu zwierząt i zarządzania ryzykiem w rolnictwie
Cel KSOW: Zwiększenie udziału zainteresowanych stron we wdrażaniu inicjatyw na rzecz rozwoju obszarów wiejskich
Działanie 6: Ułatwianie wymiany wiedzy pomiędzy podmiotami uczestniczącymi w rozwoju obszarów wiejskich oraz wymiana i rozpowszechnianie rezultatów działań na rzecz tego rozwoju. Ułatwianie wymiany wiedzy pomiędzy podmiotami uczestniczącymi w rozwoju obszarów wiejskich oraz wymiana i rozpowszechnianie rezultatów działań na rzecz tego rozwoju.
Miejsce realizacji operacji: Województwo Opolskie
Termin realizacji operacji: 01.03.2019r. – 17.10.2019r.
Wysokość kosztów kwalifikowalnych operacji: 31 407,00 zł.
Zakres operacji:
- przeprowadzenie warsztatów/pokazów ginących zawodów z ceramiki, malowania na szkle, malowania na drewnie, malowania pierników i wyplatania ze sznurków,
- zakup produktów tradycyjnych do degustacji (lokalne miody i konfitury) w ramach stoiska wystawienniczego podczas imprezy plenerowej (Jarmarku ze św. Ritą),
- zorganizowanie wyjazdu studyjnego do Centrum Produktu Lokalnego.
Cel operacji:
stworzenie podstaw do budowy Centrum produktu Lokalnego oraz rozwój turystyki poprzez rozwój produktów lokalnych.
Przewidywane efekty:
Umiejętność tworzenia łańcucha dostaw żywności i skracania go przez producentów i przetwórców, tworzenie grup producenckich, wypromowanie walorów turystycznych i ich rozwój poprzez umiejętność budowania oferty turystycznej na bazie produktów lokalnych przez osoby zajmujące się branżą turystyczną, a także rozwój społeczno-gospodarczy tradycji ludowych i dziedzictwa kulturowego przez promowanie rękodzielnictwa i przeprowadzania warsztatów ginących zawodów, zachęcanie ludzi do rękodzielnictwa poprzez naukę ich.